Maviyesil0 ben gittigmde yapmadiklari herhan gbi rahatszlgm varsa ilav yazmk icin oyle baktiklarni söylemşti bende sdce beta istemiştm doktor filistinliymş annem rica etti sagolsun baktrdi ama test yaptm deme demişti hastaneden hastaneye değişiyordur büyk ihtimal yapan da var yapmayan da vr