GuzelMelegimm Shantis iğne yapılırken kımıldamaz başını oynatmazsan hiçbişey olmaz merak etme. Sinek ısırığı kadar bile hissetmezsin ama sakin olup kendini hazırlaman önemli.
Cylnrcp1410 Shantis hissetmiyosun bile ne olduğunu, beni ameliyathanede oturttular başımı iyice öne eğdirdiler, 3-5 saniye içinde geri yatırdılar hemen 🤗 rahat ol onun düşüncesiyle panik yapar durursan kasarsın kendini hiçbir şey yok emin ol 🥰
deryaa45 İğne yapılırken kıpırdamayın hiç başınızı vs oynatmayın zaten çok kısa sürüyor normal bir iğne gibi sonrasında ben hiç baş ağrısı yaşamadım 0 Merak etmeyin 🤍 Sezaryenden de korkmayın inanın benim acı eşiğim çok düşüktür korkacak bişey yok. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶🏼