Ben yaptırmadım yaptırmakta istemiyorum,sağlık ocağında yapılıyormuş sordurdum, şeker yüklemesi yaptırmayıp normal değerlerime açlık ve tokluk olarak baktirsam şekerin olup olmadığı o şekilde anlaşılır mı? Ailemde hiç kimsede şeker yok çok şükür ,eğer gebelikte şeker olursa bebek için büyük tehlike diye duymuştum en azından şeker yüklemesi yaptırmayıp sekerimin olup olmadığını nasıl öğrenebilirim