Arasmom_ Pamiramsi inşAllah canım allah izin verirse pazartesi kan vereceğim Aşılama yaptırdık ama umudum yoktu açıkçası tayinciyiz ve eşimle uzunca bi süre yan yana gelemeyeceğiz çok üzülüyordum ya olmazsa yaş 28 ya anne olamazsam diye. Anlarsınız az çok hislerimi
Ruhsar35 Arasmom_ bizdede sorun yoktu canım ben sonra genetiğe gittim ve kanında pıhtılaşma çıktı meğer ondan tutunamıyomuş bebeklerim😔
Arasmom_ Ruhsar35 bizde genetik test yaptırdık pıhtılaşmada çıkmadı valla. Şimdi hamileysemde bu kez yine düşük yapar mıyım korkusu başlayacak
Esrayenisen Merhabalar Ben 13 mayıs günü saat 16:00 da çatlatma iğnesi vuruldum doktorum 26 Mayıs günü kan ver demişti ama o günü bekler miyim bilemiyorum en erken ne zaman test verebilirim 10 gün idrar testinde çıkar mı
Arasmom_ Ruhsar35 hayır çok şükür ne bende ne eşimde Sorun çıkmadı Fakültede yapıldı 10 tüp benden kan aldılar 2 tanede eşimden 3 ay bekledik sonucu
Ruhsar35 Arasmom_ o zaman bi sırun yoktur canım içini ferqh tut sen bebeğine kavuşcaksın stres yapma😍🙏