Ipekbayrak Benim ilk doğumum olacak ve çok kararsızım ikisinde de korkuyorum iki doğumu da deneyimlemiş olanlar fikrini söyleyebilir mı acaba
Balbebek012 Ipekbayrak bence kimsenin fikriyle hareket etme kimisi iyi kimisi kötüdür boş ver sen doktorunu dinle yürüyüş yap sağlıkkı beslen gerisi nasip
Cimenn1223 Ipekbayrak baskalariyla kıyaslanmamali dogum baskasnin götü geçti diye siznki de öyle geçicek diye birsey yk bebek gbi normal yapan da var bebek gbi sezeryan yapan da vr doktor cok önemli dogum da