Findk9227 Beyaz akıntı ve idrarda enfeksiyon cıktı doktor fitil yazdı içinde 6 tane var ilaçları eşim aldı eczaci üstüne bi şey yazmamış akşam bi tane kullanilacak ve üst üste mi yoksa ara vermeli miyim 8 haftalık hamileyim var mı kullanan sonrasında fazlası falan akiyor mu görünce endiselenmiyeyim diye soruyorum hamileyken en çekindiğim konudur ilaç kullanmak 😢😓😪
Shrydn Findk9227 akiyo malesef. Ben sen kullanani deyl bawka turlusunu kullandim infeksiyon icin vajinaya koyup uzaniyodum. Afersin ic camawirimada pecete koyuyodum cunki ayaga kalkmada akiyo. Ayağa kalkıncada akıyo. 2-3 saat sonra yıkıyodum kendimi
esractn Findk9227 aynen Canım kullanmaya devam ediyorum 3 tane kaldı. Aksam yatarken kullanırsan dışarı akmaz daha etkili olur. Sabah kum gibi geliyor biraz ama etkili bi ilaç korkma kullan bu benim ikinci kullanımın olcak