Kızlar merhaba 19 haftalık gebeğim sağlık ocağından tansiyon ölçümüm yüksek çıkıyor 14 15 evde ölçümlerimde öyle olmuyor bunu belirttim ama bugün morelimi bozdu ebe olumsuz çok şey dinledim. Sizin böyle sorununuz varmıydı nasıl atlatınız ne gibi sorun oluyor bir yardımcı olun kendimi mutsuz hissediyorum