xazall Hanımlar naısl geçiyor hamileliğiniz 12 haftalık olduk biz, şükür rahatım ara sıra agrı sızılar oluyor. Bu ay sonu randevumu var, sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz
Makbule_199110 xazall amin inşallah canim 11.5 gunlugum bende carsamba randevun var iple cekiyorum inşallah guzel haberlerle doneriz cok sukur iyiyim bas dönme bas agrim disinda rahatim yani
nur0209 xazall Amin, İnşallah ☺️ 12+5 im ben de. Bu haftaya kadar kusma ve bulantilarim çoktu. Sürekli bir uyku hali vardı. Şükür bu hafta azalmış durumda. Kontrole gittim bu ay cinsiyetini yüzde 80 gördüler ama ay başında tekrar gidecegiz bakalım
Asyaaygunkaraman xazall benim mide bulantısı tam gaz devam onun dışında şükür sağlıklı cinsiyet tahmini yaptı erkek dedi bakalım ilerleyen zamanlarda ne olur
xazall Makbule_199110 Benimde inanılmaz bir baş ağrım var 3 gündür tek tarafla benmki bugün en son ağrı kesici aldm yarım
Ebrulis Bende 11 haftalık. Mide bulantısı kusma var bide inanılmaz derexe uykuluyum kafamı kaldırmak istemiyorum
Makbule_199110 xazall ben almadim doktora danismadan almayim diye ama gelip gidip uyudum en son sukur gecti