Tugces27 Kızlar enfeksiyonum var mı diye arada bir idrar tahlili veriyorum normal de hep 0 çıkardı ama bu sefer 1 çıktı hepsi yani enfeksiyonum mu var anlayanlar bakabilir mi
myangelson Tugces27 enfeksiyon yok. Referans aralığında belirtilenler arasında çıkarsa bir sıkıntı görülmüyor zaten