Btuba58 benimde ilk bir iki gün olcumlerim güzeldi sonra bı yüksek çıktı sanirim sters yaptım daha da yükseldi yediklerime dikkat ettiğim halde nasıl başa çıkacağım bilmiyorum bu sabah yokluğum 170 çıktı mesela ikinci saati de ölçtüm yüksek çıkınca o normaldi bana da diyetisyen yoğurt ayran sut tuket meyvelerini yanında dedi