tazegebesss yaa yapma böylee bir kere oldu diye hep olacak değil güzelim üzülme nolur daha çok yeni olmuş lütfen biraz sabret ve olumsuz düşünme elbet kavuşacaksın hem en azından hamile kalabildiğini biliyorsun her şeyde bi hayır vardır üzme tatlı canını ❤️