ESMAARAS 27 hafta 3 gunluk hamileyim enfeksiyon yok ama beyaz kivamli yogun alintim var yasayan varmi ya korkuyorum
Sevcan62 Hamileliğin başından beri akıntım var beyaz da oluyor doktora söyledim ilaç vermedi siz de doktorunuza danışın
ESMAARAS Burcu-2634 Burcu-2634 idrar kultury verdim ureme yok yaziyo olsa cikarmiydi acaba enfeksiyin
Burcu-2634 ESMAARAS evet çıkardı ilk hamileliğim de çıkmıştı enfeksiyon bende 2. De uğraşmadan direk ialç istedim biliyorum çünkü enfeksiyon olup olmadığını
Sevcan62 ESMAARAS ilaç vermeye gerek duymadı herhangi bir şey söylemedi hep vardı akıntım hamileliğin başından beri
Tugces27 30+3 bu beyaz süt rengi akıntı bende de hep vardı hiç enfeksiyon olmadım dr hamilelik vücuda çok farklı şeyler yapıyor bunlar normal dedi sarı ve en önemlisi yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi