Zseda Kızlar ben gogus pedi almistim bikac ay evvel ama hiç tarihi falan olacağını düşünmemiştim. Şimdi çantamı hazırlarken farkettim ki üzerinde tarih var ve 2023 e kadar. Daha kullanamaz miyim içeriği tam olarak ne bilmiyorum. Paket şu an cop mu oldu ?
Babymom07 Zseda bence kullanılır sonuçta yiyecek içilecek bir şey değil sadece göğüs pedi kullanın ben olsam kullanırdım yani pek sorun olacağını zannetmiyorum tarihi olduğunu da bilmiyordum 🤷🏻♀️
niyetimkalpkirmamak Zseda ped lerde de var tarih. Tarihi geçince ped ı kullanamıyorsun içinde ne varsa kopuk oluyor. İster istemez katkı maddesi var. ama göğüs pedi küçük bir şey değil mi. İçinde katkı maddesi varsa belki zararı olabilir. Böyle bir tahminde bulunmak istedim
Zseda niyetimkalpkirmamak içinde jel varmis çocuğa gelir mi bilemedim. Ya da en kotu denerim baktım formu bozuk kopuk bise alırım o an yenisini. Küçük bir şey evet iç camasirina yapistiriyormusuz. Süt akıp islatmasin diye koruyormus
niyetimkalpkirmamak Zseda ben neler neler için acele ettim de , durdurdular beni. 🤣 son güne kalmasın istiyorum. Hangi birini düşüneyim. 🤣
Zseda niyetimkalpkirmamak işte ben öyle yaptım. 3 haftalikken öğrendim 6.haftada alışverişe basladim😂😂 ama iyi ki öyle yapmışım şu an asla yapamazdım uğraşmak istemiyorum hiçbir şeyle. Ama tarihlerine bakmakta fayda var😂