numix Kızlar bugün doktor randevum vardı doktora cinsiyeti görürse kağıda yazmasını rica ettim. %80 tahmin ediyorum dedi ve yazdı. Haftaya cinsiyet partisi yapacağız eşimle aramızda. Acaba değişir mi 🥺😂 bana akıl verin yapayım mı
Babymom07 numix %80 dediyse değişmez banada 13. Haftada söyledi doktor bacak arasını görüyorum kız ama daha kimseye söylemeyin netleşsin öyle dedi sonradan değişmedi ama :)
numix Babymom07 Ben kağıdı arkadaşıma verdim bilmiyorum şuan cinsiyeti inşallah bizim de değişmez de parti boşuna gitmez😂
Tugbatan Sevcan62 Aynen banada 11 de%70 erkek dedi 13 haftalıkken kesin kız dedi bacak arası boş dedi.
numix Mery6619 2 hafta sonra da devlette randevum var bir de ona yazdırayım😂😂 Bu tahmini yapan özelde ki idi
ssevilmommy numix 13. Haftada %99 kız denilmişti şuan oglum 3 yaşında parti yaptıgımla kalmıştım😀😀 şuan 2. Gebeligim 20 ye kadar beklerim herhalde
numix ssevilmommy ahahaha ben de böyle olmaktan korkuyorum 😂😂 sonuçta anı, yanlış anı kalsın istemiyorum 🥺
numix Mery6619 10. haftada devlette ki doktorum cinsiyeti gördüm söyleyeyim mi dedi ben istemedim parti yapacağım için. Çok erken görmüştü 😂🥺
Gerbuce Canım benim de 13. Haftada doktorum %80 belli dedi bizde cinsiyet partisi yapacağımız için 15. Haftayı bekleyelim dedik değişen var bekle derim
merimiri numix Haftada ikili test için gittiğimde doktor bakmıştı merak edip sormuştum ama çok erken olduğu için erkeğe benziyor demişti ama net bir şey diyemem demişti çok erken bir zaman dilimi bence 16. Haftaya kadar beklemek lazım emin olmak için ( tahmin ettiği cinsiyet değişmedi bu arada )
numix merimiri Ben de bekleyeceğim sanırım çünkü net bir sonuç lazım 🥰 peki burda kese vs attınız mı tahmin edenlere