Bende adetime 4 gün kala test yapmıstım silik cıktı aksama gene yaptım cıkmamıstı sonra ertesi gün tekrar yaptım gene silik cıkmıstı sonra adet günüme kadar hergün test yaptım ve baya koyu cıkmıstı adet günümden 1 gün sonra kan verdim kanda degerin yüksek cıktı suan 7+6 cok sukur. Testi tekrar et canım morelini bozma teslerde yanılma payı oluyor ben 4 gün boyunca 12 test yaptım 3 de cıkmadı digerlerinde cıktı