newmommk 58 kg ile başladım 30. Haftaya geldiğimde 74-75 e gelmiştim . Baktım 80 e doğru gidiyorum biraz kısıtladım yeme içmemi . Yani kısıtladım dediğim yine her istediğimi yiyorum ama tatlı şeyleri çok abartmıyorum. Şuan 36 ya geldim 75-76 lardayım , doğuma yaklaştıkça da iştah eskisi gibi olmuyor zaten hiç strese girmene gerek yok anormal bi kilo almamışsın bence. He birde şu var acayip ödemli vücudum her yerim şiş, zaten ödeme yatkın bi vücudunuz varsa kilonun 4 te 1 i ödem oluyormuş .