Sahra1221 Zehrftma ilk gebeliğimde öyleydi sol kasık ağrısı ve sırt ağrısı vardı. İyi düşünün inşallah inşallah güzel haber alırız.
Burcu-2634 SevilAtabey negatif bir süre sonra tekrar yaparsın inşallah en kısa zamanda görürsün pozitifi 🌹🤲
Lovelovebaby SevilAtabey erken gebelik yapmıştım 2 gün kala negatifti. Adet günü kaset test pozitifti
iremsrcakb SevilAtabey Early Predictor testiyle adetten 6 gün öncesinde sonuç aldım😊 silik çizgiydi ama o da gebelik var demek
Ebruyi SevilAtabey deneyince yazın bakalım benimde 6 gün kaldı ama sabır edip denemeyeceğim regli gününe kadar bekleyeceğim 7 gün kala denedim negatif
Ebruyi SevilAtabey olsun hic uzulmeeeee hıc canını sıkma ya bak bende reglı olcam belkıde 5 gun var 2 teste negatif cıkgı hep bi umudun olsun