Kızlar o 15 haftalık hamileyim gebeligimin başından beri vajinamda bir ağrı bacak aramda falan özellikle gün içinde ayakta çok.oldugumda.daha çok.agriyor doktora da sormayı unuttum yeni değil.yani ozeldeki bir doktora sordum.bu durumu düşük riski olabilir geçmiş olsun yazmış ya risk.olsa.kendi doktorum soylemezmiydi o kadar çaresizim ki şuan eşim şoför sürekli.yolda doktora gitsem randevu yok özele gitsem Kocam yok 😞 ben napim acayip.moralim.bozuldu düşük.riski olsa kanama ve olmaz mıydı