Birisi00 Uffu Doktor bebeğin kanala girmesi çokta önemli değil sancı ve doğum esnasında zaten giriyor dedi.
Selma2412- Uffu bebek kanalda olmasa bile sancıyla kanala giriyor demişti ebe canım . Nişan gelmeden suyun gelmeden ancak kasılmaların ve sancın düzenli şekilde olursa doğum başlamış olur ve bu sancılarla da açılman olur