Artık 32 yiz zaman yaklaşmaya başladı fazla heyecanlıyız çok çabuk yoruluyorum ama bu hafta nedense fazla bebek kasıldı sizde de oluyorum toplanıyor bırakıyor ama arada bir oluyor bir kaçkez yapıyor o esnada ya çiş var sanıyorum yada canımı yakıyor sizde durumlar nedir varım bunları taşıyan yada doktoruyla konuşan bizim bebeği 2 kiloydu 31 de 1 hafta sonra yine gidip öğrenecek doktor ilerde haftası diyip duruyor temmuz bebeği ama haziranda gelir dedi yada getirtiriz dedi haftaya netleşecek inşallah 🤷♀️