Dün pembe leke geldi ve bugün hiç bir şey yok normalde adetimden önce çok ağrım olur. Ağrım da yok, test yapmayacaktım dün leke geldiği için adet olarak saydım ama bugün gelen giden olmayınca test yaptım bi bakın hele ben mi yanlış görüyorum var mı ???
