Arzu_tasan Arkadaşlar ben geçen hafta regl 14 gün varken kan verdim kan değerim <2 bu şekil çıktı doktorum gebelik olsa da gormeyız dedi sizce yukselır mı regl zamanın da var mıdır acaba