yenidenanne34 bende şeker yok ve hiçbir belirti de yok ama yine de test yapmadığım için pişmanım eşim tarafı yapılı uzun boylu eşimin biraz göbüşü de var doktor da genetik olabileceğini söyledi ama yine de şeker tetsi yapman gerekiyor dedi sizce şuan şeker testi yapmalı mıyım