Merhaba arkadaşlar, Bursa Doruk Nilüfer de Melike Omak Yıldırım hanıma gidenler var mı? Nasıl yaklaşımı tavrı ? Detaylı bilgilendirme yaparsanız sevinirim. Ben sormadan da bilgilendirme yapması herşeyi anlatması pozitif sıcak yaklaşımı var mı? ya da başka neler?