Ozgednc TubaY- Ben 2 kutu bitirdim bundan gayet güzel bı fitil. Bı tık büyük atarken zorlanıyorum. Gynofem de kullandım ama onun akıntısı çok oluyordu
ferda4834 TubaY- ilk basta bende oyle dusundum ama doktorumuz verdiyse vardir bir bildigi dedim 2 gundur bi sorun yasamadim kullandiginizda islak gibi oluyo gece suyum geldi diye dusundum ama ilactan oluyomus cunku her gece yasadim insallah devaminda bi sorun yasamayiz
Bhrdgan TubaY- ben gebeliğin baslarında 4 gün kullanabldm aşırı kaşındırıyodu doktora söyledim yeterli olur o kadarı demişti oylede oldu geçmişti şimdi 32 haftadayım sanki yine var gibi
Evhamlikurabiyeanne Yok sorun olmaz ikinci kutuyu bitirdim dün aksam gecmeyen mantardan dolayi sadece sabah ilk idrari yaparken biraz kasinti yapiyor o da normal demisti doktor biraz yagli bir fitil atinca direkt uyursaniz cıkmaz daha etkili olur