Geçen hafta perşembe akıntı ile karışık açık renkli kan geldi. Doktora dedim doğum yaklaşınca beklediğimiz şeyler bunlar dedi. 40+2 olduk bugün. Pazartesi günü suni sancı ile doğumu başlatacaklar.(40 haftaya kadar yapmadığım şeyleri dün yaptım)🤣 Yarım ananas, iki bardak adaçayı, ilişki, iki saat yürüyüş,ördek yürüyüşü, squat, hepsini dün yaptım. Şimdi lavaboya gittiğimde akıntımda yine kan vardı. Nişan tekrarlar mı? Yoksa açılmaya bağlı birsey mi bu?