Moz ağlamaya erken başlamışsın, neden kendine bunu yapıyorsun ki?
Bak demekki umutlusun hissediyorsun sağlıklı olduğunu önce diğer doktorlara git gerekli kontrolleri yaptır sonra Allah korusun onlarda söylerse ağlarsın. Eğer bebeğin sağlıklıysa kendini böyle üzmen onun için iyi olmaz