Brcnrcvs111 Merhaba 26. Haftadayım daha kilo almadım gibi biişey. Kilolu hamile kaldım ve artk doktor kilo almam ggerektiğini söyledi aynı durumu yaşayan problem olan var mı
isil-ay Brcnrcvs111 bende kılolu hamıle kaldım 27 haftadayım (ultrasona gore) regl gore de 28 . şuan 3 kilo aldım doktor henuz demedı bısey bebegın gram boy normal oldugu ıcın sanırım size bununla ılgılı bısey dedımı peki bebek boy kılo az gıbı
semanur0456 Brcnrcvs111 merhaba bende 25 haftadayım bende sıfır kilo ilk 4 ay verdim simdi verdiklerimi geri aldım hamile kaldığım kilodayım kilo almıyorum bana bişey demedi doktorum size niye almanız gerektiğini söylüyo ki ? Bebek gelişimi uyumluysa sorun olmaz diye biliyordum ben
06Canan Brcnrcvs111 canım 25.haftamdym 80 ile hamile kaldım 83 kiloyum kilo almamaya çalışıyorum bebeğin sağlıklıysa kilo almaman daha iyi
Brcnrcvs111 isil-ay kilosu boyu herşeyi günü gününe onlarda problem yok ama bundan sonra almaya çalış dedi ortalama 5-6 almam gerekiyor
MucizeAnnesii Brcnrcvs111 26. Haftada ilk gebeliğimde 1 kilo almıştım doktorum kilo alımımı çok beğeniyordu . Doğumda rahat olursun diyordu .55 kiloydum . İkincide ne olur bilmem tabi 😂
Brcnrcvs111 semanur0456 evet geliişim günü gününe uyumlu normalde kilo verenler bile var deniliyordu. İleri dönemde plesenta bebek için biraz daha rahat olması için alınması gerekiyormuş
emelztrk Merhaba , 29+6 bende 90 kilo ile hamile kaldım şuan 93 kiloyum yemek yiyemiyorum haliyle kilo da alamıyorum. Doktor protein agırlıklı beslenmemi söyledi
Brcnrcvs111 emelztrk bende aynıyım işte sağlıklı besleniyorm gereksiz şeyler zararlı şeyler yemiyorö bebeğin kilo alacağı tarz da besleniyorm ve kendim zaten akşamları 1 tabaktan fazla midem almıyor hemen şişiyor
semanur0456 Brcnrcvs111 evet veren cok doğuma kadar serumla gezen mide bulantısından dolayı yani kişi kilo alamıyo ama bebek sağlıklıysa haftasıyla uyumluysa bir problem olmaz bnce kendinizi strese sokmayın biz beslenmemize dikkat edelim gerekli meyve sebzeleri etleri balıkları tüketelim tamamdır 🌸😄
06Canan Brcnrcvs111 canım kilo almaman daha iyi rahat doğum yaparsın ben 90 I aşmamak istiyorum kızımda 92 yle doğuma gitmiştim normal olmuştu yine o kiloyu aşmamaya çalışıyorum normal istediğim için
Brcnrcvs111 06Canan bende aynı şekilde büyük ihtimal ben kendim kilo veriyorum bebek kilo alıyor ona göre yeri açılıyor ypksa beslenmem herşey normal çok şükür bebekte normal. Zaten detaylı baktırdığımda o doktorumda kilo veren hastalar bizi mutlu ediyor sağlığında bir problem olmadığı sürece diyordu
GuzelMelegimm Brcnrcvs111 31. Haftadayım bende kilo almadım. Kilolu hamile kaldık gayet normal. Bebek sağlıklıysa sıkıntı yapma