Gulsenn-0 Kızlar merhaba test yaptıktan yarım saat sonra bu şekilde çıktı reglime 9 gün var sizce varmı bir şey
Raabiagundasi Gulsenn-0 ben göremedim hakkınızda hayırlısı olsun ama 9 gün varsa belli olmaz diye düşünüyorum benim 4 gün gecikmem olduktan sonra çok silik çıkmıştı
E_Duha Gulsenn-0 yok sanırım ve yarım saat normal değil ilk 5 dk da çıkması gerekir.. bat geçtikten sonra test yapmanızı öneririm
Elif-ada- Gulsenn-0 Evet hafif bir çizgi görünüyor ama testler yanilta biliyor kan verin kesin sonucu öğrenirsiniz inşallah vardir
Gulsenn-0 Bir de uygulama daha önce bat 23 mayıs olarak gösteriyordu 2 gün önce bat 26 mayıs olarak göstermeye başladı kafam karıştı. Kendim hesapladığım zaman 22 mayıs oluyor. Hangisini baz almam gerekiyor
Gulsenn-0 Elif-ada- kan testi yaptırmaya korkuyorum. Negatif olursa diye. Idrar testinde bi umudum oluyor en azından 😄
Elif-ada- Gulsenn-0 Gününüze daha varmış birde erken gebelik testi deneyin ondada cikmassa birkacgun sonra tekrarlarsiniz
Gulsenn-0 orkidemm_ hastanede çalışıyorum ama iste umut fakirin ekmeği sanırım ayağım acile gitmedi hiç 😄
Gulsenn-0 Elif-ada- elimde erken gebelik testi var bir tane bir kaç gün sonra sabah yapayım onuda umarım hakkımda hayırlısı olur 🙏
Elif-ada- Gulsenn-0 Evet çok erken belkide hamilesiniz ama testlerde cikmassa boşuna üzüleceksiniz dediğiniz gibi bekleyin inşallah hayırlı haber alirsiniz
myavocado Gulsenn-0 emin olamadım ya, orada bir dağılma olmuş ya test hatalı ya da fazla idrar damlatmış olabilir misiniz, bence tekrar test yapın.
mrserdogan12_ Gulsenn-0 birkaç gün sonra yapıcam dediniz dayanamamışsınız ah bu sabırsızlık belirsizlik 🥲var canım hayırlı olsun ❤️
Mlsaa99 Gulsenn-0 kız var bence gebesin ben ilk yaptigimda bu neymis yok gibiydi cizgi nerdeyse bence hamilesin