BirAskMasali1323 İsim anketi yapacamda sadece iki seçenek var bi kac fazla seçenek nasıl yapicam yardımcı olurmusunuz
BirAskMasali1323 amayinedeiyiilerledim Ya çok sağolun yardimima koştunuz🥰🥰bende iki defa yapmaya çalıştım ama iki seçenek oluyo gerisini nasıl yapacam diye düşünüyorum yada millet nasıl yapiyo 5 6 seçenek diye kara kara dusunuyorum😂😂
BirAskMasali1323 amayinedeiyiilerledim Ben zannediyodumki kimler neye oy verdiyse altta belli olur diye öyle değilmiş sadce yüzdelik pay varmış 🥰
amayinedeiyiilerledim BirAskMasali1323 onu da şurdan görebilirsiniz. Kızımıza isim tercihi yazan yerin yanında istatistik işareti var pembe. Oraya tıklayın☺️