Beyzakeles msaslaner banada burda herkes erkek dedi 12 de doktorum da erkek dedi ama 16 da kız dedi merakla ayrıntılı ultrasonu bekliyorum😂
msaslaner Trkr96 belirti yoktu 2 kere erkeğe benzetti 2 kere kıza bugün kız oldugunu söyledi 20 haftalık 🌸
BirAskMasali1323 Beyzakeles Benimde öyle 😂😂burda tüm herkes erkek dedi tüm takvimler teorilerde erkeği gosteriyodu ve dün ogrendikki kız mis bende 16+6 haftalığım 🌺bende sabirsilikla detaylı ultrasonu bekliyorum
Trkr96 msaslaner masallah allah saglikli sekilde kucagina almayi nasip etsin Banada burda herkes erkek diyor ama bende hep kiz belirtileri var icimdeki hisste kiz oglumda burda kiz dedilerdi tersi cikti 😃😃
ggmom Trkr96 bütün belirtilere kız dediler 2. Oğlum oluyor belirtiyor göre cinsiyet tamamen hurafe malesef :)
Papatya_4444 @"ff huysuz__ !https://mutluresim.com/images/2024/06/09/zJbJPX.jpg](https://) banada baka bilirmisiniz 11 haftalıkti burda
huysuz__ Zezezeynep nubunu tam anlayamadım kodon var canım şimdilik kıza benzettim yanıltıcı ama şuan ileri haftada yine bakalım