cananalacam 5 yıl önce aldım U şeklinde olanlardan ilk gebeliğim için doğumdan sonra bile fıtık ağrılarım olduğunda hep kullandım bir ara bebeğim dönmeye falan başladığında kenar yastığı olarak kulladım şimdi ikinci doğumuma birkaç hafta var ve şuan ona sarılmış yatarken yazıyorum 😊