7.8 haftalik gebelik aslinda 12 hqftalik olmalıydı ama 7.8 haftalik tan bile kucuk gelişimi durmuş birde tam sagliksiz embryo imiş doktor soyledi o akşami duşuk yaptim 8 9 gun oldu ama dun doktora gitdim parça kalmiş ultrason doktoru kurtaja gir filan dedi ama doktorum tekrar konrtol dedi kurtaj ol şuan demedi. bana ne önerirsiniz ? lutfen neler yapa bilirim ? doktor kontrolunde ilaçlı düşük yaptirdim ama işte parça kalmış. bazilari adetle kalan parçalarda gidiyor diyo. bu durumu yaşayanlar tavsiye vere bilirmi?