Muazzezulus ben hamile olduğumu öğrenmeden 2 gün önce rüyamda gördüm, cinsiyet öğrenmeye gitmeden 3 gün önce de rüyamda doğum yaptığımı bebeğin de erkek olduğunu gördüm, ve doktor oğlum olacağını söyledi, genelde doğru çıkıyor rüyalarım, arkadaşım da rüyasında kızı olacağını gördü ve doktor kızın olacak dedi yani genelde annelere malum oluyor bence yine de kesin bişey diyemeyiz bazen tersi de çıkabilir