Hilalikooo yaa ay hayırlı olsun 😍 benimde 18 aylık oğlum var 2 ay önce spiral kaydığı için çıkarttırıp korunmayı bırakmıştık, ovülasyon testi aldım ama kullanmaya başlamadım çocukla zor olur diye ilk defa kullanıcam bu ay adetten sonra, pek bilgim yok o yüzden sormuştum 🥹