SuEmbal Kızlar ben bu ay aşılama yaptırdım test yapmadım adetim muhtemelen 23’ü olması gerekiyor sizde belirtiler neler test yapıp pozitif gören varmı
SuEmbal sweetmom_ Ay bende yapmak istiyorum ama bi yandanda çok korkuyorum negatif görürüm diye cesaret edemiyorum test yapmaya