Olumlu düşün olumlu olsun canım ama hem en ufak biside tedirgin oluyorum diyorsun hemde çok iş yaptım yani illaki düşündün ama daha dikkatli dusunmelisin temizlikmi önemli yoksa bebegimizmi belirli işleri yap Bırak yani. Ağrın çok varsa Dr yaz git yada bir acile git