Bende böyleydim aşırı sinir oluyordum öyle vurunca insanı rahatsız ediyor. Benim bebeğim genelde hep baş gelişte duruyordu çoğu kişi bu yüzden demişti hatta bazı zamanlar sanki her an çıkacak gibi hissederdim büyüdükçe yeri daraldıkça azaldı o vurmaları şu an 29+6’dayım aşağıda vurmalardan çok eser yok🌸