Dteliff Zeyyno_ evet ikinci olmasına rağmen farklı bir heyecan var kızımı geride bırakacak olmak onun vereceği tepkiler başıma gelecekleri biliyor olmak 😅😅
metemom_ Zeyyno_ evet canım heycanla bekliyoruz 💕 zaten uygulama 40 haftaya göre hesaplıyor daha bence daha erken doğarlar
Zeyyno_ metemom_ Benm ilk gebeligimde tam 1gun kala doğdu sezeryanda belki değişir bilmiyorum ama ben Normal doğum yapmıştım bu gebeligimdede bilmiyorum bakalım kaç haftalık doğacak🥰🥰
Zeyyno_ Dteliff Benmde öyle valla bı yandan heyecan var bı yandan biraz tırsıyorum sonra kendi kendimi sakinlestiriyorum felan 😂😂😂 böyle bir döngü içindeyim 😄
seymakdin_ Tam 40 hafta dolarsa 89 günüm var ama sanmıyorum☺️ Tahmini 38.hafta gibi sağlıkla kavuşuruz inşallah🥰 Darısı tüüm annelere🧿