orkidemm_ Kızlar ben çatlatma iğnemi 7 Mayıs gece 00.00 da vurdum yani 8 mayısa geçtik şimdi ben iğnemin birinci günü olarak hangi günü baz almalıyım 8 mayısı mı 9 mayısı mı lütfen yardımcı olun
orkidemm_ Mrvcvn dediğinize göre 9 Mayıs gündüz saat 9 da 36. Saat oluyor da yani 9 Mayıs mı ilk gün baz alınmalı
Mrvcvn orkidemm_ evet 9 Mayıs sizin çatlama gününüz d O gün ilk ilişki olmadı mı zaten doktor öyle demiş olması lazım
orkidemm_ Mrvcvn evet o gün oldu zaten hatta 8 mayısta oldu 9 mayısta oldu 10 mayısta olmadı 11,12 mayısta oldu o zaman benim bugün 9. Günüm olmuş oluyor değil mi
orkidemm_ orkidemm_ 7. Gün de ben de testte negatifti ayrıca çok erken atmışım iğnenin etkisini vücudumdan dün yani 8. Gün de kan verdim 2.60 çıktı galiba dönmez gibi