BirAskMasali1323 ya bende hep solda hissediyorum bakalım ne olacak. 12 haftalığız bizde. Eskiler bebek solda canlanırsa kız sağda canlanırsa erkek derlermiş. Seneler evvel ablam hamileyken, teyzem ablamın karnını ovaladı ve bilemedim kız mı erkek mi diye ikisinde var sanki dedi. Sonuç ikiz çıktı ve biri kız biri erkek. Ben buna çok inanıyorum, sizinde sol ve kız :)