Elos_1907 ben doktorumun yönlendirmesi üzerine gittim çalışanlarla muhatap olmadım ödemeleri eşim yaptı diğer güne randevu aldım tek başıma gittim Gülenay hocaya doğum paketi de sordum ama ben zaten doğum yapacağım doktor kendi doktorum olarak belirlemiştim doğum paketi vs almadım hiç bi yerde bi hastanenin çalışanları beni ilgilendirmiyor ben işimi hallettim çıktım yakın olduğu için acil bişey olursa başvurabilirim onun dışında oraya gitmem zaten Sincan Koru hastanesine giderim