Sclemr kuzum yumurtlama görmemişşsin ki daha. En az t de c kdr esıt koyulukta yada daha koyu olmalı. Ya yumurtan ıstenılen boyuta gelmedıgınden kızarmamış yada daha yumurtlamana var. İnşallah görürsün ama yumurtlama değil bu sılıkleşmesini aldırma bı anda kızabılıyor o banada aynısı oldu ıkı gn snra bı yaptm kızardı dırek. Duzenlı saat ve ıkı saat su alımını kes anlasılır. Ve unutma adetten hemen snra başlamalısın cunku belkıde kaçırdn cok sinsi bısey bu yumurtlama kımınde ağrı vermez kımı kasık ağrısıyla anlar akıntı ıle anlar tuhaf. Ben adetten cıktıgın gun cıvık akıntı gorunce test yapasm geldi kopkoyu ckmıştı şok olmuştum naasl hemen oldu dıye. O yzden denemeye deva et yada adet olacagın gunu bekle ınsallah olmazsın.ama ztn bırgun ıkı gun arayla ılşkın varsa ıllaki yakalarsın .