Dün bir profun makalesini okudum ,çok ayrıntı vardı özetle 41 e kadar yolu varmış bebeklerin , hatta 40 haftayı dolduran kadınların bebekleri tam gelişmiş olarak doğuyorlarmış.(Her hamilelik bireyseldir onu da unutmamak gerekir).
Şimdi bizler sabırsızız tabii çanta hazır yatak döşek bi gelmesi kaldı 😅Beni bir nebze yatıştırdı bu yazı.Az daha sabır 🫶🏼