dertanasiyimyaben Kızlar merhaba 2 gün önce nişanım geldi dünden beri de bebeğin hareketleri baya baya azaldı doktorum ağrın olursa sezaryene alırım demişti hareketleri azaldı diye alır mı acaba doğuma
Anneeadayi3 dertanasiyimyaben bebeğin hareketleri azaldiysa bunu muhakkak doktoruna bildir son zamanlarda bebeğin hareket durumuna çok dikkat ediyorlar
Merve1414 dertanasiyimyaben kaç haftakiksin doğuma bebeğin hareketi gerçekten azaldiysa bı siminti varsa alır
dertanasiyimyaben Anneeadayi3 34+5 haftalık ondan korkuyorum biraz rahim kapalı demişti doktorum ama ağrın olursa alırım sezaryene demişti mutlaka haber ver demişti. İlk doğumum da sezaryendi ağrım yok ama bebeğin hareketleri baya azaldı normalde çok çok hareketli bir bebek
Anneeadayi3 dertanasiyimyaben korkma korkma bazen fazla uykucu oluyorlar ama sen doktoruna gidebiliyorsan git bir nst çeksin bazen nst ful hareketli çıkıp biz hissetmeye biliyoruz doktorun daha iyi bilir ama bebek hareketleri önemli çok fazla yorulduysan ondanda olmuş olabilie
dertanasiyimyaben Anneeadayi3 Gittim kızlar önce hareket etmiyor dediğim için yarın alabilirim doğuma dedi sonra nst vajinal ultrason baktı dedi ki her şey yolunda sakin kalalım ❤️
dertanasiyimyaben Uffu Doktorumun yanına gittim usg, vajinal usg baktı birde nst rahim kısalığı yokmuş suyu iyi dedi nst de sancı da çıkmadı bekleyeceğiz inşallah geliyorum demez ciğer geliştiriciden dolayı hareketleri yavaşlamış olabilir steroid ondan dedi
Anneeadayi3 dertanasiyimyaben ayy aynısı bendede olmuştu canım benim doktorum bile panik yapmıştı nst 10 kere hareket çıkmıştı 😂 ama pazartesi bebise kavuşuyorum dua et güzel geçsin 🌸
dertanasiyimyaben Anneeadayi3 Yaaa sağlıkla gelsin ben yarın tatile çıkıyorum umarım bi 7 gün bana izin verir bebiş tatilden döneyim 2 hafta sonra doğumum var benimde 🥹