Ben de bebekken gözyaşı damarlarım tıkalıymis burnumun üst kisminda göz pinarlarimin oldugu yere iki parmakla baski uygulayip birakmak kurtarmis beni de doktor annemi korkutmus yapmazsan kötü olur diye her gün 8-10 kere mutlaka bu masaji yaparmış annem.