Karahisari Busraapaydn01_ aynıyız benim 24+6 yarın 25. Haftayı geride bırakıyoruz 🙃 nasıl gidiyor sizinki?
Busraapaydn01_ Karahisari sanırım en rahat dönemlerindeyim sabahları erkenden uyanıyorum enerjim falan baya yüksek 🤭
Zeynepkrkzk Kızlar adet tarihine göre 7 hafta 2 günlük ama kesesine göre 6. Haftada olduğunu söyledi doktor normal mi bu kafam karıştı korktum biraz
Hivv Zeynepkrkzk benimde son regliye göre 8+5 ultsasona göre 7+5 ile uyumlu. Bir hafta geriden geliyoruz. Doktor hiçbir sorun olmadığını bir iki hafta oynayabildiğini söyledi umarım haftalarını yakalarlar. Bende oldukça endişeliyim ilk gebeliğim.
Zeynepkrkzk Hivv Benimde ilk bende aynı şekilde çok endişeliyim nasıl olacak diye umarım hiçbir sıkıntı olmadan sağlıklı bir şekilde ilerler gebeliğimiz 🥹🥰🙏🏻