Kızlar bu ay yumurta takibi yapılmıştı adetine 5gün var yatarken hiç bşy yoktu az önce lavaboda peçeteye pembe akıntıyla karışık geldi ped taktım aradan yarım saat geçti tekrar lavaboya gittim kontrol amaçlı ped de birşey yoktu ama peçeteye pembe geliyor sildikçe nedir sizce adetim mi geldi yoksa yerleşme kanaması mı adetime 5gün var erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce cevaplarsanız çok memnun olurum kafam çok karışık ..?