Yrbbyz ben zaten beyaz tenli normalde de benli bir insanım. Gebeliklerimde ben sayım artıyor. Yapışık olan benler kalıyor. Mevcut et benlerim büyüyor. Sonra küçülüyor. Birtanesi şuan o kadar şekilsiz büyümüş ki benimde canım sıkılıyor. İnşallah eski haline döner yoksa aldırıcam onu.