İlk gebeliğim doğuramadiğım yetmezmiş gibi bu bu geldi başıma.. Normal doğum düşünüyordum ama şimdiden kanama ve sızıdan duramıyorum. Devlet hastanesine gidiyorum, sezeryani kabul etmeyecek ve normale zorlayacaklar diye başıma geleceklerden korkuyorum.